

Składanie reklamacji
- Reklamacje należy składać w formie pisemnej na adres email biuro.selej@wp.pl lub za pośrednictwem poczty na adres Selej Katarzyna Brzezińska, ul Słuzbowa 35 lok 86, 92-305 Łódź
- Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu
- Usługodawca rozpatrzy reklamację najpóźniej w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta usługodawca wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci wartość kupionego towaru.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem - nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
- W związku z reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
Zwrot towaru
- Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
- Zwrot towaru poprzedzony powinien być kontaktem z firmą drogą mailową.
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia w którym Konsument objął Produkt w posiadanie.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na adres Usługodawcy wraz z załączonym dowodem zakupu
Katarzyna Brzezińska
Służbowa 35 lok 86
92-305 Łódź